Κεντρικό Μενού
  Κεντρική
  Παλιά Περίθεια
  Παλιά Περίθεια - Photo Gallery
  Αντινιώτη
  Αντινιώτη - Photo Gallery
  Περιβάλλον
  Περιβάλλον - Photo Gallery
  Πολιτισμός
  Τουρισμός
  Επικοινωνία
  Σύνδεσμοι
  Ανακοινώσεις
  English Version

Προηγούμενα
ΑΠΟΧΕΤΕΥΤΙΚΟ ΘΙΝ
ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ
ΚΑΠΑΡΕΛΙ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ
ΟΙ ΜΑΪΜΟΥΔΙΕΣ ΤΩΝ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ
ΛΑΤΟΜΙΟ ΤΡΟΥΜΠΕΤΑ
ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΟ ΣΤΕ
FAST TRACK ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΙΧΘΥΟΛΟΓΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΡΧΗ ΙΟΝΙΩΝ
ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣ ΑΝΘΗ
ΣΤ. ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΣ
ΚΕΡΚΥΡΑ ΝΑ ΜΗ ΖΕΙΣ
COLPO GROSSO
ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ ΟΙ ΛΕΟΝΤΑΡΙΣΜΟΙ ΓΟΥΛΗ-ΚΑΛΟΥΔΗ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΔΡΑΙΟΥ ΣΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟ
ΥΔΡΑΙΟΥ
ΤΟ ΡΑΛΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΛΙ
ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΑΙΟΛΙΚΩΝ ΠΑΡΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ
Δ. Σ. Η ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ...ΤΣΙΠΟΥΡΑς
ΤΟ
Hacked RKH
ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΏΝ
ΠΡΟΩΘΕΙΤΑΙ Η ΑΙΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΔΙΑΠΟΝΤΙΩΝ
ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ Π. ΣΤΡΑΒΟΡΑΒΔΗΣ
Αντινιώτη: Μια προκληση για τη νεα Δημοτική Αρχή
ΤΕΕ - ΑΙΟΛΙΚΑ ΠΑΡΚΑ
ΑΙΟΛΙΚΗ ΘΥΕΛΛΑ
ΝΕΝΙΚΗΚΑΜΕΝ
Ο ΤΡΟΜΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΧΩΡΙΑ
ΑΜΑΡΤΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ENOVA
ΑΙΟΛΑ ΣΤΡΕΜΜΑΤΑ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΙΟΛΙΚΑ
ΑΞΙΟΤΙΜΕ Κ. ΠΟΥΛΗΜΕΝΕ
ΑΙΟΛΙΚΟ LOBBY
ΑΙΟΛΙΚΗ ΛΑΙΛΑΠΑ - ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ
ΚΕΡΚΥΡΑΪΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
ΑΙΟΛΙΚΑ: ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΦΑΟΥΛ ΤΟΥ ΣΚΟΥΡΤΗ
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΠΥΡΟΥ
ΑΝΤΙΝΙΩΤΗ ΤΟ ΤΡΙΣ ΕΞΑΜΑΡΤΕΙΝ
ΑΙΟΛΙΚΑ ΠΑΡΚΑ, ΟΜΕΡΤΑ
WINDENERGIE...
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ 29-01-11
ΟΙ ΑΣΚΟΙ ΤΟΥ ΑΙΟΛΟΥ
ΑΕΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΦΤΕΡΑ Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ
PERITHIA DE
ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ



   
              Πλήρες Αρθρο                                   14/7/2011 
 
ΤΟ ΡΑΛΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΛΙ
 
 

Το Ράλι και το Χάλι

Δύο ράλι κλασικών αυτοκινήτων φιλοξένησε η Κέρκυρα τις τελευταίες μέρες. Το πρώτο ήταν αυτό της Λέσχης Κλασσικού Αυτοκινήτου Μακεδονίας (ΛΕΚΑΜ) που ξεκίνησε με τη συγκέντρωση των αυτοκινήτων στην απάνω πλατεία το απόγευμα της Παρασκευής, 24 Ιουνίου και ολοκληρώθηκε την Κυριακή 26 του ίδιου μήνα με την επίδειξη στο Λιστόν των οχημάτων που έλαβαν μέρος, και το δεύτερο ήταν το ιταλικό, του Salento Club Auto Storiche Lecce σε συνεργασία με τη λέσχη του Μπάρι και με συμμετοχή εννιά
κερκυραϊκών και ενός αθηναϊκού παλαιών οχημάτων.

Κερκυραϊκή συμμετοχή υπήρχε και στο ράλι που είχε διοργανώσει η ΛΕΚΑΜ, του οποίου η εκκίνηση είχε δοθεί από το Γιώργο Κατσαρό, το πρωί του Σαββάτου 25 Ιουνίου στο Λιστόν, ακολουθώντας στη συνέχεια νότια διαδρομή μέσω Γαρίτσας, Βρυώνη, Βαρυπατάδων, Βουνιατάδων και Αγίου Ματθαίου, τερματίζοντας το πρώτο σκέλος στο Πρασούδι. Μετά τη σχετική ανάπαυλα και το γεύμα που προσέφερε η λέσχη στους συμμετέχοντες στην ομώνυμη παραλιακή ταβέρνα, πραγματοποιήθηκε το δεύτερο σκέλος της διαδρομής μέσω Μωραϊτίκων, Μπενιτσών, Περάματος, Βριώνη, Λιστόν. 

Το ιταλικό ράλι ήταν διπλάσιας διάρκειας και διεξήχθη την Παρασκευή, πρώτη και το Σάββατο 2 Ιουλίου. Ο διοργανωτής, πρόεδρος της προαναφερόμενης ιταλικής λέσχης, Franco D’ Agostino Damiani, που για εικοστή φορά επαναλαμβάνει στις ίδιες ακριβώς ημερομηνίες την ίδια εκδήλωση στην Κέρκυρα και φαίνεται να γνωρίζει και να αγαπάει το νησί όσο λίγοι κερκυραίοι, το είχε σχεδιάσει – μετά από πολύμηνη προσπάθεια – με κάθε λεπτομέρεια και με τέτοιο τρόπο ώστε οι συμμετέχοντες ιταλοί, οι περισσότεροι των οποίων έπαιρναν για πρώτη φορά μέρος, να μην περάσουν μόνον από τις γνωστές τουριστικές περιοχές, αλλά κι από άλλα παραδοσιακά άγνωστα χωριά τουριστικού ενδιαφέροντος.

Έτσι η πρώτη μέρα ξεκίνησε με αφετηρία το ξενοδοχείο Χανδρή στην Δασιά, όπου είχαν καταλύσει, και στη συνέχεια τα ιστορικά οχήματα διασχίζοντας την πόλη, από το λιμάνι, μέσω λαϊκής αγοράς, πέρασαν από τον Ορφέα, την απάνω και κάτω πλατεία για να καταλήξουν στο Λιστόν, όπου παρέμειναν για αρκετή ώρα προσφέροντας ένα σπάνιο αξέχαστο θέαμα στους κερκυραίους και στους επισκέπτες της πόλης. Σαράντα-τρία άριστα συντηρημένα και σπάνια μοντέλα οι ιταλικές «αντίκες», κάποιες μοναδικές στο είδος τους, που οι υπερήφανοι ιδιοκτήτες τους τις είχαν ανακαλύψει στην Αμερική…
Μετά την εκκίνηση από το Λιστόν, ακολουθήθηκε νότια διαδρομή, μέσω Γαρίτσας, Βριώνη, Περάματος, Μπενιτσών, Μωραϊτίκων, Αγίου Ματθαίου, Βουνιατάδων, Κάτω Γαρούνα, με τερματισμό του πρώτου σκέλους στην παραλία του ¶η-Γόρδη, για τρίωρη περίπου ανάπαυλα και γεύμα. Μετά η διαδρομή ήταν από Σιναράδες, Πέλεκα, λιβάδι Ρόπα, με τερματισμό στου Χανδρή.

Τη δεύτερη μέρα, το Σάββατο, μετά την εκκίνηση από το ξενοδοχείο Χανδρή, ακολουθήθηκε η διαδρομή από Γιατρόνες, ¶νω Κορακιάνα, Σοκράκι, Ζυγό, Κληματιά, Αγίους Δούλους, Τρουμπέτα, Δουκάδες, με τερματισμό του πρώτου σκέλους στην Παλαιοκαστρίτσα για τρίωρη ανάπαυλα και γεύμα.
Το δεύτερο και τελευταίο σκέλος από Παλαιοκαστρίτσα πραγματοποιήθηκε μέσω Λακόνων, Μακράδων, Βίστονα, Τρουμπέτα, Καστελάνων, Αγρού, Δροσάτου, Αγίων Δούλων, Ξαθάτων, Σφακερών, Αχαράβης, Κασσοπιού, της παραλίας Αυλάκι και εν συνεχεία όλης της διαδρομής από Συνιές ως το ξενοδοχείο Χανδρή. Το ίδιο βράδυ, τα αυτοκίνητα συγκεντρώθηκαν στη μαρίνα των Γουβιών για την απονομή των επάθλων και τα καθιερωμένα καλλιστεία για την ανάδειξη των πιο ωραίων καλλονών…
Επίσης την Κυριακή το μεσημέρι, 26 Ιουνίου, είχε παρατεθεί δεξίωση κατά τη διάρκεια της τελετής λήξης του ράλι της ΛΕΚΑΜ και της απονομής των επάθλων στον Κήπο του Λαού στα Παλαιά Ανάκτορα, παρουσία του Κερκυραίου μουσικοσυνθέτη Γιώργου Κατσαρού αλλά και των Αντιδημάρχων Ερωτ. Καρύδη και Μιχ. Διαβάτη.

Και τα δύο ράλι είχαν τη στήριξη του Δήμου Κέρκυρας, ενώ το ιταλικό συνδιοργανώθηκε κι αυτή τη φορά από το Ιταλικό Προξενείο.

Σημειώνεται, ότι τα ράλι αυτά δεν είναι αγώνες ταχύτητας, αλλά ασκήσεις ακριβείας, π. χ. μέση ταχύτητα σε ειδικές χρονομετρημένες αποστάσεις κ.λπ. 

Όλα καλά, όλα ωραία, λοιπόν, και το 50χρονο διθέσιο σπορ Austin, σαράντα-τέσσερα χρόνια στα χέρια του τελευταίου του ιδιοκτήτη, είχε αντέξει και αυτή τη δοκιμασία, κι ήταν γύρω στις πέντε το απόγευμα του Σαββάτου, περνώντας από την παραλία του Ύψου, λίγο πριν τον τερματισμό, όταν κτύπησε το κινητό τηλέφωνο. Ήταν η στιγμή που μετά την εμπειρία των τελευταίων ημερών, κάποιες θετικές σκέψεις για τις ανεπανάληπτες ομορφιές και τις ανεξάντλητες αντοχές και δυνατότητες αυτού του νησιού, έμελλε να διακοπούν…
- Ο Σπύρος ο Αργυρός καλεί, είπε η δεκάχρονη συνοδηγός που κρατούσε το κινητό.
Ήταν πράγματι ο φίλος Αντιδήμαρχος που ανήγγειλε ότι για το αιολικό πάρκο Παντοκράτορα, ο Γ. Γ. της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, είχε υπογράψει στις 30 Ιουνίου την άδεια εγκατάστασης!

- Ποιο ράλι αντίκα, ποια ανέξοδη δυναμική προβολή της Κέρκυρας, ποιες αισιόδοξες σκέψεις… Επιστροφή στην ωμή πραγματικότητα, στο ΧΑΛΙ ΜΑΣ ΤΟ ΜΑΥΡΟ:
Να που απέδωσε ο αποκλεισμός του εν λόγω θέματος από τις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου, να που, παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις και προσδοκίες μετά και από τη σχετική αρνητική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, όλα δείχνουν ότι η Ναυαρχίδα του Τουρισμού είναι ακυβέρνητη ή στην καλύτερη περίπτωση στον αυτόματο πιλότο.

Διότι είναι και το Χωροταξικό για τις Ιχθυοκαλλιέργειες που γίνεται νόμος του κράτους και που σκόπιμα και με ενδεχόμενο δόλο, αποκλείστηκε από τις συνεδριάσεις τόσον του Περιφερειακού όσον και του Δημοτικού Συμβουλίου, ώστε οι σχετικές γνωμοδοτήσεις να εκληφθούν ως θετικές, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Ράλι λοιπόν οσονούπω στις κορυφογραμμές θα κάνουν οι μπουλντόζες, ασκήσεις στα κρυστάλλινα νερά της παραλίας στο Αυλάκι του Κασσοπιού θα κάνουν οι τσιπούρες στους κλωβούς των Ιχθυοκαλλιεργειών.


Σπύρος Σαλβάνος
 


 





 
Τηλ.: 26610 58469, Φαξ: 26610 30410, Κιν.: 6944370039
Ταχυδρομική Διεύθυνση: Σπύρου Μουρίκη 3 - Τ.Κ: 49100 Κέρκυρα